2.1 Окутуунун пландаштырылган максаттарынын болушу
Окуу тарбия иштери боюнча анализ
Шаардык деңгээлдеги ачык сабак
2.2 Окуу-тарбиялоо процессинде инновациялык технологияларды жана методдорду колдонуу
МКТ колдонулган сабактын планы
Химия предмеинен лабораториялык иш
Зээндуу балдар мн иштөө жобосу
Сабактын жөндөмдүү окуган окуучулар планы
Жөндөмдүү окуучулар менен иштөө мерчеми
Жаш мугалим менен иш алып баруу мерчеми
2.3 Окутууну баалоодо жана корректировкалоодо кайтарым байланыш механизминин болушу
Жалпы билим берүүчү уюмдун усулдук бирикмеси жөнүндө жобосу
Оуу тарбия иштери боюнча протокол
2.4 Билим берүү стандартынын талаптарына ылайык окуудагы жетишкендиктерди баалоонун обьективдүү жана ачык-айкын системанын болушу
Олимпиада боюнча маалымат 3 жылд
2.5 Окуучуларга баалоонун колдонулуучу эрежелери,жол жоболору жана жыйынтыктары,ошондой эле аларды кайра кароонун жол-жоболору жөнүндө маалымдоо системаларынын болушу
Сабактар боюнча салыштырмалуу анализ-мониторинг
Олимпиада боюнча маалымат 3 жылд
2.6 Коопсуз,өнүктүрүүчү жана психологиялык жактан ыңгайлуу билим берүү чөйрөсүн камсыздоо,билим берүү процессинде ден-соолукту сактоочу ыкмаларды колдонуу
2.7 Ички жана тышкы баалоонун,системалуу мониторинг жүргүзүүнүн жыйынтыгы боюнча окуучулардын натыйжаларынын динамикасы
Зээндүү балдар менен иштөө планы
Сабакка жетишпеген окуучулар менен иш алып баруу мерчеми
Окуучулардын билим сапатынын мониторинги
2.8 Кызыктар тараптардын кайрылууларына таасир этүүнүн иштелип чыккан жана киргизилген жол-жоболорунун болушу